.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان

در نخستين ديدار از مرحله پلي آف رقابتهاي بسکتبال ليگ برتر باشگاههاي کشور تيم بسکتبال شهرداري گرگان مغلوب توزين الکتريک کاشان شد.

در اين ديدار که عصر امروز در سالن امام خميني (ره) مجموعه ورزشي آزادي گرگان در حضور يک هزار تماشاچي برگزار شد، تيم بسکتبال شهرداري گرگان با نتيجه 79 بر 77 بازي را ميهمان خود واگذار کرد.

قضاوت اين ديدار را "رضا جوادي" از اصفهان به عنوان سرداور به همراه "محمد دوست" از سمنان به عنوان داور اول و "نصر سعيدي نيا" از اصفهان به عنوان داور دوم با نظارت "هوشنگ قائم خواه" و "علي عبدي خاني" به عنوان نماينده فدراسيون برعهده داشتند.

در اين بازي تيم بسکتبال شهرداري گرگان در کوارترهاي دوم و چهارم به ترتيب با نتايج 16 بر 13 و 35 بر 16 تيم توزين الکتريک کاشان را شکست داد، اما در کوارترهاي اول و دوم با نتايج 20 بر 13 و 30 بر 13 مغلوب حريف خود شد.

در اين بازي تيم شهرداري گرگان در حالي که بازيکنان خارجي خود را ترکيب و روي نيمکت نداشت، در برخي از دقايق بازي حتي در کوارتر سوم با 22 اختلاف از حريف خود عقب بود، اما در کوارتر چهارم با هدايتهاي سرمربي و مربيان خود توانست اختلاف امتيازات را به حداقل برساند.

در اين بازي "سامان ويسي" با کسب 24 امتياز از تيم شهرداري گرگان پرامتيازآورترين بازيکن تيم خود بود.

همچنين "وحيد حاجيان" و "تورج کريميان" از بازيکنان تيم توزين الکتريک هر کدام با کسب 14 امتياز پرامتيازآورترين بازيکنان تيم خود بودند.

تيم بسکتبال شهرداري گرگان در دومين بازي خود بايد روز يکشنيه هفته آينده در کاشان در برابر تيم توزين الکتريک ديدار برگشت خود را برگزار نمايد، تا در صورت برتري با کسب حداقل 3 اختلاف امتياز به مرحله بعدي راه خواهد يافت تا در مرحله بعدي به مصاف برنده ديدار تيمهاي "دانشگاه‌ آزاد اسلامي" و "لوله آ. اس شيراز" براي کسب عنوان پنجم و يا ششمي برود و در صورت باخت در برابر توزين الکتريک در ديدار برگشت بايد با بازنده ديدار دانشگاه و شيراز براي کسب رتبه هفتم با آن تيم پيکار نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.205 seconds.